Normal 0 21 false false false SK X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:“Normální tabulka“; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:““; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:“Calibri“,“sans-serif“; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:“Times New Roman“; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:“Times New Roman“; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Predmet zákazky:
(Stavebné práce)
„Rekonštrukcia a modernizácia Historickej budovy gymnázia “
Verejný obstarávateľ podľa § 7, ods.1 zákona č.25/2006 Z.z.:
Rehoľa piaristov na Slovensku
Piaristická 8
949 01 Nitra
IČO: 00586315
Tel.: 0905 280 011
Miesto dodania:
Piaristické gymnázium sv. Jozefa Kalazanského, Piaristická 6, 949 01 Nitra
Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie:
Bc. Andrej Maas – zmluvá osoba odborne spôsobilá na verejné obstarávanie,
tel.:0911/414 161, e-mail: andrej.maas@cassis.sk
Druh zákazky:
Zadanie podprahovej zákazky na vykonanie stavebných prác.
Lehota na dodávku tovarov:
Do 18 mesiacov od podpisu zmluvy.
Názov predmetu zákazky:
Rekonštrukcia a modernizácia Historickej budovy gymnázia
Opis predmetu zákazky:
objekt SO 01 Piaristické gymnázium sv. Jozefa Kalazanského-rekonštrukcia a modernizácia
podrobnejší opis bude v súťažných podkladoch
Predpokladaná hodnota zákazky:
1.156 550 € bez DPH.
Finančný zdroj:
Finančné prostriedky z fondov EÚ(Regionálny operačný program) a z vlastných zdrojov.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
45215200-9 Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
Súťažné podklady možno získať na:
Cassis consult s.r.o. – Bc. Andrej Maas
Vlčkova 37, 811 04 Bratislava
Kontakt: tel.+fax č.: 02/ 544 109 24
mobil: 0911/414 161
súťažné podklady možno získať do 09.02.2011 čas: do 15.00 h.
Úhrada za súťažné podklady:
Nie.
Obchodné podmienky zabezpečenia predmetu zákazky:
Súčasťou súťažných podmienok je návrh Zmluvy o dielo v zmysle obchodného zákonníka, ktorý uchádzač doplní obchodnými údajmi v zmysle súťažných podkladov a výzvy záujemcom zverejnenej na internetovej stránke verejného obstarávateľa.
Podmienky účasti záujemcov:
1. Osobné postavenie:
1.1
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2,3 resp. ods. 4 zák. č. 25/2006 Z.z., resp. podľa § 128 ods. 1
2. Finančné a ekonomické postavenie:
2.1
Záujemca predkladá vyjadrenie banky (bánk), alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky.
2.2
Záujemca predkladá kópiu výkazu ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za predchádzajúci uzavretý hospodársky rok (2009). Od záujemcu sa požaduje minimálny ročný obrat jednotlivo za predchádzajúci hospodársky rok vo výške minimálne 584.000 €.
3. Technická a odborná spôsobilosť:
3.1
Záujemca predloží min. 2 potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác, ktorými záujemca preukáže plnenie 2 zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, v hodnote min.300.000,- € bez DPH za každú zákazku. Práce musia byť zrealizované v predchádzajúcich piatich rokoch.
V každom potvrdení o uspokojivom plnení zmluvy musí byť uvedené: obchodné meno, IČO, sídlo ojednávateľa; obchodné meno, IČO ,sídlo zhotoviteľa; názov predmetu dodávky , zmluvná cena bez DPH v €; termín dodania; kontakt na osobu, u ktorej si možno údaje uvedené v potvrdení overiť.
3.2
§ 28, ods.1, písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané jej štatutárnym orgánom, že za predpokladu, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy.
Lehota na predkladanie ponúk:
Dátum: 18.02.2011 čas: 10.00 h.
Lehota otvárania ponúk:
Dátum: 18.02.2011 čas: 11.00 h.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Najnižšia cena.
Lehota viazanosti ponúk uchádzačov:
Do 31.07.2011
Uchádzač predkladá ponuku v dvoch originálnych vyhotoveniach, príp. jedno originálne vyhotovenie a jednu úradne osvedčenú kópiu.(nedodanie druhého originálu alebo overenej kópie nebude dôvodom na vylúčenie uchádzačov z procesu hodnotenia)
Ján Kováč štatutárny zástupca
Dátum:26.01.2011